Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]




Dizi yaklaşık olarak birkaç gün önce bitti. Ve galiba bu yazıyı yazmazsam içim rahat olmayacak  tamamen spoilerden oluşabilir şimdiden diyim .

İlk olarak ben school serilerini çok severim çünkü  gerçek hayatla bir şekilde ilişkisi olur .
Diziyi tamamen ele alıp anlatırsak . Ra eun ho derslerde başarılı olmasa da  yetenekli bir öğrencidir .
Tae wook okul  sahibinin oğlu gibi bir şey her türlü imkana sahip .
Dae hwi pek imkanları olmasa da zeki ve okul 1. Bir öğrencidir.
Yani olaylar aslında bizim okullarda yaşadıklarımızla benzer . yetenekler değerlendirilmiyor paran varsa her şey kolay paran yoksa da eşek gib çalışacaksın tabiri uygunsa olay bundan ibaret . çoğu lisede olduğı gibi . birgün okulda gizemli bir x ortaya çıkıyor ve bu x bi anda Ra eun ho olarak gözüküyor . hayır neden gece yarısı okula gidiyosun öğretmenler odasına giriyorsun ki ? bi defter o kadar pahalı olamaz 80 yapsak normal çizgisiz türkiyede max 8 tl  eğer çizim defteri istiyorsan 10 tl den başlıyor her gün şu meyve suyu içilen yere gitmede al kendine .
Tamam onu geçtim artık neyse açık açık çocuğun bacağı o cama girdi al kan örneğini al tüm okuldan kan örneğini anlamak kolaylaşsın ne bu mantıksızlık olamaz diye bir şey yok işin içine polisi sokarken rahatsınız tabi .
Finale bakarsak dizi beni sinir eden bu ögeler dışında çok başarılıydı gene school 2015 gibi şok olmak isterdim school 2015 de ne kadar shipimin tutmayacağını bilsemde hoşuma gitmişti finali. Bunun finali ise  benim için şöyle gelişti ^ya şimdi tüm olaylar bitti napsak napsak aaa çoçuk bi anda baba sevgisine gelse eee sonra da şey uzak kalsalar falan^ne olduğunu gram anlamadım ufak ufak kesitler verip kestiler sadece sondaki aeogyo kısmında haykırdım .

Ve her zamanki sözümü diyorum k darama sektörü çok tuhaftır moorim school da çok sevdiğim  z.hera ya burada gıcık oldum sinirden delirdim ama dediydim ben bu kız bana tanıdıkkkk . ama siyahta yakışmış şimdi haaa baya tatlı olmuş

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bottom Ad [Post Page]