Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

 iZombie 

İlgili resim
  
 Olivia Moore, doktorluk üzerine yoğunlaşan, disiplinli bir asistandır. Hayatının yoğunluğundan uzaklaşabilmek için, gece yapılan bir partiye katılır. Partide hiç beklemediği bir şeyle karşılaşır. Parti aniden zombilerin beslenme alanına dönüşmüştür. Birbirinin boğazına saldıran zombilerden korkarak kaçmaya çalıştığı sırada “Blaine DeBeers” adındaki bir zombi Olivia “Liv”in kolunu çizer ve Liv zombiye dönüşür. Sabah olduğundan kendisini polislerle dolu bir yerde bulur. Ölü olduğu sanılan Liv, ölülerin koyulduğu torbadan fermuarı açarak çıkar. Liv zombiliğe yenik düşmemek, insanlığının kaybolmasını engellemek için ve açlığını bastırmak için taze beyin yemelidir. Bunun için adli tıp kurumunda çalışmaya başlar. Yeni işinde insanların beynini yediğinde bambaşka bir yan etki yaşamıştır. Beyinlerini yediği insanların özelliklerini ve bazı anılarını kendisine alabilmektedir. Bu özelliği ile, Clive Babineaux adlı bir yerel polisle birlikte çalışmaya başlar. Yerel polis onun medyumlara özel özelliklerinin olduğunu düşünür ve olayları birlikte çözmeye çalışırlar. aynı zamanda adli tıp kurumundaki işine devam etmektedir ve adli tıp kurumunda çalışan bir diğer kişi olan Dr. Ravi Chakrabarti, Liv’in zombi olduğunu bilmektedir ve kimseye bu konudan söz etmemektedir. Tüm bu karmaşanın arasında Liv’in karnını doyurması, yediği beyinlerin sahiplerinin özelliklerini alması ve birçok olay Liv’in başına belalar açacaktır.

Dizi harika başladı ama malesef ki okulum için  ara vermek zorunda kaldım yani anlatacaklarım sadece 1. Sezon için geçerli ( şimdilik) . Tam olarak bakarsak 1 sezon harikaydı  ilk net olrak izlediğim  zombi dizisi oldu (twd hariç) soluk soluğa izledim resmen  . Benim şöyle bir kötü yönüm  var ki hep 2. Plan erkekleri severim (bknz. School 2015 ) 1. Sezon finali beni pek tatmin edememişti yani galiba onun nedeni de daha gelecek lan sezonlar olmasıydı  .

Biraz oyuncular  yönüyle  bakarsak çok dolu bir diziydi  en çok Blaine   karakterine (david anders) e bayıldım . Diziye yakın zamanda devam etmek istiyorum hele bir ilk  sınavlar bitsin o zaman görün beni 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bottom Ad [Post Page]