Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]




Birçok farklı kesimden öğrenci alan Moorim okulu, öğrencilerine dürüstlük, inanç, özveri üzerine eğitim vermeyi amaçlamaktadır. Okulun en büyük hedefi ise öğrencilerine erdemli bir insan olmayı öğretmektir. Fakir ve zengin öğrencilerin birada olduğu okulda öğrencilerin ve öğretmenlerin başından geçen olaylar başarılı bir şekilde anlatılmış.
Yakışıklı oyuncumuz Lee Hyun Woo, dizide bir zamanlar güçlü özellikleri olan Yoon Shi-Wookarakterini canlandırıyor. Yoon Shi-Woo önceki yıllarda ‘Moebius’ grubunun lideridir. Tam bir baş belası olan Yoon Shi-Woo, kibirli bir kişiliğe sahiptir. Bir süre sonra işler değişir ve Moorim Okulu’na kaydolur. Bakalım bu okul Yoon Shi-Woo, üzerinde nasıl bir iz bırakacak.
Güzelliği dillere destan koreli oyuncu Seo Ye-Ji, kör babasına bakan Shim Soon-Duk ismindeki sevimli bir kız karakterini canlandırmaktadır. Babasından habersiz Moorim okuluna kayıt olur.
Lee Hong-bin, dizide özgür bir ruha ve çekici bir kişiliğe sahip olan Wang Chi-Ang karakterini canlandırıyor. Wang Chi-Ang’ın babası zengin bir Çinli iş adamıdır. Wang Chi-Ang’ın babası “Shanghae” şirketinin başkanıdır. Annesi ise Koreli bir kadındır.

Jung Yoo Jin, dizide haksızlığa karşı kayıtsız kalamayan Hwang Sun Ah karakterini canlandırıyor. Moorim Okulu’nun ilkeci kızıdır. Babası okulun başkanıdır.
ben dizide büyük bir ihanet olduğunu düşünüyorum. Yani en yakının olrak görmeye başladığın birisi gidip sevdiğin kızla çıkması bence bir ihanetti.
diziyi en başnda çk sevsemde finale dğru cidden sevmemeye başladm.
1. madem ortada bi aşk olucak adam akıllı yaşat yemin ediyorum bir şey olucak derken çürüdüm olanda ihanet oldu
2. soon duk çok başı dik birisiydi tamam her kızın sevimli olmasına gerek yok ama karater olarak sevemedim
3. shi woo çok kedini beğenmişti 

moorim school shannon ile ilgili görsel sonucu

 yinede en sevdiğim karakter shannonoldu




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bottom Ad [Post Page]