Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]


Ra Eun Ho,lisedeki 280 öğrenciden altıncı sırada yerini tutan neşeli bir öğrencidir. Webtoon çizmek ve beğendiği kolej çocuğuyla çıkma hayallerini kurmak için bir yeteneği vardır. Bir gün, çizgi romanları için ilham bulmaya çalışırken, bir şekilde yanlış zamanda yanlış yerde yakalanır ve suçlu bir öğrenci olarak damgalanır. Bu sorunlarının sadece başlangıcıdır. 

School serisini seven birisi olarak bu diziyi evet bekliyordum . Eski produce101 yarışmacısı olan Se jung 'un oyunculuğu cidden güzel sevecen sıcak ve içten birisi olarak karaktere uyuyor diyebilirim . Bu rolle beraber onu daha çok dizde görmek isterim özellikle okul temasında olursa cidden güzel olur içte kişiliği ve gülümsemesi ile beni hiç beklemediğim şekilde etkiledi.

Kim jung hyun namı değer tae woon. Görünüşü ve karakteri çok uyumlu lakin  öyle yüz hatlar var 'ki romantik komedi de olsa suç veya polisiye de olsa izlenebilir . karakterine uygun şekilde rol yapaması cidden zordur ben tiyatro da oynamış birisi olarak cidden zorlandım. Özellikle karakteri kötü gözüken birine göre cidden iyi iş yapıyor hakkını veriyor galiba . Jung hyun la ilk dizim daha önce gördüysem hatırlamıyorum malesef.

gelelim  Dae hwi ye . Dong yoon sen nasıl bir insansın evlat. gerçekten okullarda olan baz insanlar vardır hiçbir şey yokmuş gibi ders çalışır melek kalplidir ama gizemlidir sırları  vardır ya hani işte Dae hwi bu. iyi bir kalbi var cidden oyunculuğu ile gerçekten öyle olduğuna inanyorum. 

 dizi gerçekten güzel başladı umarım finali de gerçekten güzel olur

1 yorum:

Bottom Ad [Post Page]