Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

Evet bir günde tek sefer yetermi sizce? Elbette hayırr.
gelelim günün ikinci kitabına.


David lavithan  Her gün
 Aslında il başta okuduğumda anlamadım hatta A nın kim olduğuna kadar.
A birisi değil  , A bir şey değil, A bir ruh da değil .  O  bile kim olduğunu ne olduğunu bilmiyor .
Her gün bambaşka birinin hayatını yaşıyor bir gün sen ise bir gün o bir gün bambaşka birisi .
Ama bir gün aşk la karşılaşıyor yani bunun aşk olduğundan emin değilim ani bir etkileniş de olabilir . Normalde kimsenin hayatın karışmayan karakterimiz sevgilisi ile arası bozuk olan kişiyle arasını  düzeltiyor ama maalesef ki Rihannon dan etkileniyor ve ona ulaşmak için türlü türlü şeyler  deniyor tabi en sonunda kızımız da bunun normal olmadığını fark ediyor ve birbirleri ile iletişimleri başlıyor .
En sevdiğim nokta hayata her bölümde başkası olarka bakma fırsatını veren ilk kitap yani benim okuduğum ilk bu . Hayata hep ezilen insanların gözünden bakılmasını insanlar çok söyler peki ezenler çok mu kolay yaşantıları vardıda insanlara eziyet ederek kendi hayatlarını kurdu .
Kitaba devam edersek cidden  Rihannon a gıcık oldum neden bu kadar aptalca davranıyor halen anlamamış olsam da  sevemedim . İlk başta sevgilisiyle arasını düzelttiği için  onu arkadaş olarak görüyor yok sonra sevmeye başlıyor yok sevmeyi de beceremiyor çünkü A nın net bir bedeni yok . Yani kız tam bir kararda bile değilken maceraya atılmaya başlıyor . Ama bunun dışında akıcı ve hoş bir kitapdı yazarın çıkardığı diğer kitaplara bakılırsa buda oldukça başarılıydı .
Kitap bitişi müzik önerisiii evete gelicekkk bakalımm K.A.R.D RUMOR 

2 yorum:

  1. Değişik bir kitaba benziyor. Yorumunuz için teşekkürler. :)

    Blogunuzu keşif etkinliğinde gördüm, takibe aldım. Bana da beklerim. :)

    https://engineeringvibes.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geç cevap verdiğim için özür dilerim. Kitap okurken hem eğlendiğim hemde sinirlendiğim ama bir yandan benimsediğim bir şey di ummarım sizlere yansıtmışımdır yorumunuzla beni çok mutlu ettniz teşekkürler.

      Sil

Bottom Ad [Post Page]