Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]




ZEYNEP SAHRA     AYÇÖREĞİ
 Kapağına inanıp aldığım beğenmemeyi beklerken beni çok şaşırtan bir il kitap oldu.
Öncelikle yazarından bahsetmek istiyorum. Daha gencecik 2 çoçuk annesi bir kadın yazarımız . Bilmem kendi gençliği bilmem onun hayali yazdıkları ama gerçketen yaşanmış olabilecek bir  günümüz aşk kıtabıydı . Hala ne zaman mesaj atsam veya yorum yapsam bana severek cevap veren birisi o yüzden onu çok seviyorum bir yazar  ile konuşmak bazen çok iyi geliyor .Tabi ki onu övmeyide çok seviyorum .
Sahra çok başarılı bir kız doktor olma hayali var ve bu sene de üniversite sınavına giriyor. Tabi ki konumuz sahranın sınavı değil.
Sahra en çok sevdiği kişiyi etkilemek isteyen bir karakter ama yıllardır ilişkileri  abi den ileriye hala gitmemiş . Ee tabi sevdiğin de en yakın arkadaşının abisi olunca zaten istemsiz . Sahranın bir alışkanlığı var bunla başlıyor kitap   Ayçöğreği Sahra deli gibi seviyor bunları tabı Ahmet in de büyük görevi her sabah ona almak . Ama zaman geçiyor ikisi de büyüyor ayçöğrekleri de azalıyor . Yavaş yavaş Ahmet e kız da bakılmaya başlarken sahra üniversite yı kazanıyor ve orda bir sahte Romeo buluyor kendine . Şimdi neden sahte Romeo hemen açıklayayım . Emir sürekli  Shakespeare den alıntılar ile konuşuyor ve evet Romeo ile Juliet den alıntılar.
Sırf daha iyi anlamak için Romeo ve  Juliet i de aldım hiç pişman değilim .
Aslında anlatırsam çok şey anlatırım bu kitap ile ilgili ama o zaman büyüsünü bozarım sade gibi gözükse de sonradan bizi şaşırtan klasik günümüz aşk olaylarından olan bir kitap da olsa beni çok etkiledi çıkış kitabı olarak çok güzel di .
ve elbette kitap sonu müzik önerim iseeee *davul sesleri* BTS Butterfly

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bottom Ad [Post Page]